La inceputul lunii decembrie a anului trecut, compania Skoda isi anunta intentia de a participa si ea la licitatie, sustinand ca ar putea oferi doua tipuri de tramvaie, potrivite unei capitale care isi doreste sa redevina un punct de referinta in Europa. Desi a cumparat caietul de sarcini, Skoda nu a mai depus ofertele.
Potrivit unui comunicat remis redactiei, "Tramvaiul SKODA 14 T a fost proiectat special pentru conditiile speciale din Praga, un oras cu multe strazi inguste, pietruite, cu pante abrupte si cu multe cartiere marginase". "Celalalt tip, asemanator cu primul, SKODA 16 T a fost ales de curand de orasul Wroclaw, in Polonia", nota compania.
Amandoua modelele au cate cinci vagoane cu capacitate mare si garda la sol joasa, fiind proiectate in colaborare cu Porsche Design Studio. "Motoarele si echipamentele interioare de ultima ora reduc dramatic costurile datorate consumului de energie si mentenantei - aspect deloc de neglijat cand vorbim despre banii platiti de la buget.
Interiorul a fost dotat cu spatii speciale pentru femeile cu copii si pentru pasagerii cu nevoi speciale, iar calatorii pot circula dintr-un vagon in altul fara sa trebuiasca sa treaca peste trepte", se arata in comunicat.
La inceputul lunii decembrie a anului trecut, compania Skoda isi anunta intentia de a participa si ea la licitatie, sustinand ca ar putea oferi doua tipuri de tramvaie, potrivite unei capitale care isi doreste sa redevina un punct de referinta in Europa. Desi a cumparat caietul de sarcini, Skoda nu a mai depus ofertele.
Potrivit unui comunicat remis redactiei, "Tramvaiul SKODA 14 T a fost proiectat special pentru conditiile speciale din Praga, un oras cu multe strazi inguste, pietruite, cu pante abrupte si cu multe cartiere marginase". "Celalalt tip, asemanator cu primul, SKODA 16 T a fost ales de curand de orasul Wroclaw, in Polonia", nota c