Realitatea TV a fost, în luna martie, cel mai urmărit post de ştiri din România, fiind urmat de Antena 3 şi N24, potrivit datelor TNS-AGB International. În luna martie, televiziunea Realitatea TV a fost urmărită, în mediul urban, în medie de 0,6% dintre români (aproape 70.000 de telespectatori) şi a avut o cotă de piaţă de 3,8%. Al doilea cel mai vizionat post de ştiri din România, în luna martie, a fost Antena 3, cu un rating de 0,4% (41.000 de telespectatori) şi o cotă de piaţă de 2,3%. Pe locul trei în acelaşi clasament se află canalul N24, cu un rating de 0,1% (16.000 de telespectatori) şi o cotă de piaţă de 0,9%. Datele TNS-AGB International sunt furnizate de Autoritatea Română pentru Măsurarea Audienţei (ARMA), organizaţie alcătuită din principalele staţii de televiziune, din clienţi de publicitate şi agenţii de publicitate şi media din România. ARMA are ca scop furnizarea de informaţii imparţiale, precise şi obiective despre audienţa mass-media. Firma de cercetare TNS-AGB International este actualul furnizor de date de audienţă TV în România.
Realitatea TV a fost, în luna martie, cel mai urmărit post de ştiri din România, fiind urmat de Antena 3 şi N24, potrivit datelor TNS-AGB International. În luna martie, televiziunea Realitatea TV a fost urmărită, în mediul urban, în medie de 0,6% dintre români (aproape 70.000 de telespectatori) şi a avut o cotă de piaţă de 3,8%. Al doilea cel mai vizionat post de ştiri din România, în luna martie, a fost Antena 3, cu un rating de 0,4% (41.000 de telespectatori) şi o cotă de piaţă de 2,3%. Pe locul trei în acelaşi clasament se află canalul N24, cu un rating de 0,1% (16.000 de telespectatori) şi o cotă de piaţă de 0,9%. Datele TNS-AGB International sunt furnizate de Autoritatea Română pentru Măsurarea Audienţei (ARMA), organizaţie alcătuită din principalele staţii de televiziune, din clienţi de publicitate şi agen