Cheltuielile cu publicitatea pe internet la nivel global vor creste de sase ori mai rapid intre 2006 si 2009, comparativ cu cele pentru canalele traditionale de mass-media. In plus, publicitatea pe internet o va depasi pe cea de la radio in 2008, cu un an mai devreme decat estimarile anterioare, arata un raport al ZenithOptimedia, citat de Reuters.
ZenithOptimedia, companie care activeaza in domeniul media, precizeaza ca se asteapta ca spre internet sa se indrepte 8% din totalul publicitatii la nivel mondial in 2008, iar spre radio 7,9%. Norvegia, Suedia si Marea Britanie sunt piete unde internetul si-a acontat deja peste 10% din volumul total al cheltuielilor de publicitate.
In plus, se asteapta ca numarul acestor tari sa ajunga la 11 in urmatorii doi ani. Marea Britanie conduce detasat la publicitatea online, unde se preconizeaza ca vor merge in acest an 16,6% din fondurile pentru publicitate. Iar acest procentaj va creste substantial in 2009, pana la 22,6%.
In urmatorii doi ani, cresteri remarcabile ale banilor investiti in publicitate se vor inregistra in Orientul Mijlociu si in Europa Centrala si de Est.
In acest an, cheltuielile cu publicitatea la nivel global vor creste cu 5,2%, pana la 445,5 miliarde de dolari. In 2008, piata publicitatii va fi impulsionata si de Jocurile Olimpice de pe timpul verii, algerile prezidentiale din SUA si campionatele de fotbal din Europa.
Cheltuielile cu publicitatea pe internet la nivel global vor creste de sase ori mai rapid intre 2006 si 2009, comparativ cu cele pentru canalele traditionale de mass-media. In plus, publicitatea pe internet o va depasi pe cea de la radio in 2008, cu un an mai devreme decat estimarile anterioare, arata un raport al ZenithOptimedia, citat de Reuters.
ZenithOptimedia, companie care activeaza in domeniul media, precizeaza ca se asteapt