Facute de cele mai multe ori la coltul blocului sau in garaje improvizate, repa-ratiile ilegale dau bataie de cap politistilor. Oamenii legii spun ca de cele mai multe ori soferii incearca in acest mod sa scape basma-curata. Lucratorii Politiei Rutiere spun ca ultimul caz de acest gen a fost inregistrat in urma cu o saptamana, cand un sofer care a acrosat un pieton a incercat sa ascunda urmele accidentului. El a fost prins de anchetatori la cinci zile de la producerea incidentului. Bogdan Maican, de 22 de ani, din Eforie Nord, prins in trafic, si-a recunoscut fapta. Mai mult, el a marturisit ca pentru a ascunde urmele a cumparat un semnalizator, un colt de bara si a reparat de unul singur avariile automobilului. Anchetatorii au declarat ca aceste cazuri sunt destul de rare si ca de obicei soferii recurg la aceste artificii din cauza lipsei asigurarii obligatorii. La sfarsitul lunii, lucratorii Serviciului Politiei Rutiere au descoperit un caz similar. Astfel, anchetatorii spun ca il cerceteaza in stare de libertate pe Valentin A., de 32 ani, din Navodari, care a executat lucrari de tinichigerie si vopsitorie la un autoturism avariat anterior si pentru care nu poseda autorizatie eliberata de catre Politia Rutiera.
Service efectuat la negru
Lipsa asigurarilor si preturile foarte mari practicate in atelierele autorizate de tinichigerie si vopsitorie fac ca tot mai multe persoane sa apeleze la diverse subterfugii pentru a scapa mai ieftin. Totodata, in acest fel, soferii incearca sa scape fara a fi amendati de politisti. Din pacate, anchetatorii spun ca de cele mai multe ori, in cazul tamponarilor, cei implicati prefera sa se inteleaga pe loc si sa nu mai declare incidentul. Situatiile sunt insa mult mai grave cand, asa cum a fost cazul de la Eforie, soferii abandoneaza victimele in plina strada.
Pentru identificarea atelierelor ilegale, oamenii leg