Monica Pavelescu, director de marketing in cadrul directiei Pensii Private la Omniasig Viata: Pilonul II este mai important pentru ca iti creeaza o masa de clienti din toate categoriile de venit, in timp ce pentru pilonul III ne vom concentra in primul an pe corporate, in special catre acele companii care vor sa ofere un pachet de beneficii mai complex angajatilor. Omniasig Asigurari de Viata, membra a grupului Vienna Insurance Group, si-a planificat sa detina o cota de circa 10% din piata pensiilor private inca din primul an atat pe pilonul II (pensii private obligatorii) cat si pe pilonul III (pensii private facultative), in conditiile in care potentialul acestei piete variaza intre 2,3 si 3,5 milioane de persoane.
"Vrem sa intram pe amandoi pilonii de pensii, nu pot sa spun cu ce capital, dar cred ca trebuie sa investesti masiv daca vrei sa fii eficient. Estimez ca majoritatea companiilor ce vor activa atat pe pensii private obligatorii, cat si facultative vor investi mai mult de 10 milioane de euro in dezvoltarea retelei de pensii private", a declarat Monica Pavelescu, director de marketing in cadrul directiei Pensii Private la Omniasig Viata.
Asiguratorul va incepe de la mijlocul acestui an o campanie de publicitate la nivel national pentru a atrage un numar cat mai mare de clienti pentru pensii private. "Canalul cel mai important va fi televiziunea deoarece creeaza cel mai rapid notorietate si valoarea brandului", spune Pavelescu. Ea nu a specificat cat va investi Omniasig Asigurari de Viata in aceasta campanie, dar crede ca o campanie eficienta necesita investitii de circa 1 milion de euro, sume nete.
Pavelescu a sesizat si unele probleme in normele stabilite de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) care ar putea crea unele dificultati asiguratorilor care vor intra pe ambele piloane ale pensiilor private. "Avem