"In cadrul dezvoltarii sale internationale, marca Citroen doreste sa-si amplifice cresterea in tarile Europei Centrale si Orientale.
In acest context, Romania se situeaza in primul rand al acestei strategii", se arata incomunicatul dat publicitatii de compania franceza. Extrem de lacunar, comunicatul mai precizeaza doar ca ATS "va ramane un partener major".
Pana acum, in Romania au mai fost doar doua situatii similare, insa ambele erau legate de un concern, Renault, care intentiona sa si produca in tara noastra. Pana la deschiderea reprezentantei Renault, firma IPSO era principalul importator, iar colaborarea a continuat si ulterior.
Apoi, tot Renault a preluat si reprezentarea pentru Nissan, cu care a intrat in alianta pe plan international, in conditiile in care dealerul acestei marci era Badsi.
Acum, cei de la Citroen anunta clar ca intentioneaza sa-si dezvolte "o structura comerciala directa" in Romania, fapt care ar putea duce la scaderea cifrei de afaceri a ATS.
Integral in Romania libera
"In cadrul dezvoltarii sale internationale, marca Citroen doreste sa-si amplifice cresterea in tarile Europei Centrale si Orientale.
In acest context, Romania se situeaza in primul rand al acestei strategii", se arata incomunicatul dat publicitatii de compania franceza. Extrem de lacunar, comunicatul mai precizeaza doar ca ATS "va ramane un partener major".
Pana acum, in Romania au mai fost doar doua situatii similare, insa ambele erau legate de un concern, Renault, care intentiona sa si produca in tara noastra. Pana la deschiderea reprezentantei Renault, firma IPSO era principalul importator, iar colaborarea a continuat si ulterior.
Apoi, tot Renault a preluat si reprezentarea pentru Nissan, cu care a intrat in alianta pe plan international, in conditiile in care dealerul acestei marci