Operatorul de telefonie mobila Cosmote Romania a anuntat ieri, la aproape un an si jumatate de la relansarea operatiunilor de pe piata locala in decembrie 2005, disponibilitatea generala a ofertei de servicii dedicate companiilor, sub brandul Cosmote Business. Serviciile dedicate mediului de business erau disponibile inca din luna decembrie a anului trecut, dar modalitatea de achizitie era limitata la echipele de vanzari directe ale operatorului, Cosmote urmarind in aceasta perioada sa evalueze reactiile pietei la oferta companiei.
In prezent, serviciile Cosmote Business sunt disponibile prin intermediul retelei nationale de distributie, care cuprinde peste 600 de magazine Cosmote, Germanos, Romtelecom, Internity si intermediari independenti, si sunt adresate persoanelor juridice si persoanelor fizice autorizate.
Costul unui abonament in cazul unuia dintre cele opt planuri tarifare Cosmote Business se incadreaza intre trei si 90 de euro. Dupa epuizarea minutelor incluse, apelurile efectuate catre retelele Cosmote si Romtelecom vor fi tarifate intre 0,06 si 0,12 euro/minut, iar catre alte retele intre 0,09 si 0,15 euro/minut. Cosmote Romania a lansat si optiunea Business Group, care le permite companiilor convorbiri nelimitate intre angajati, indiferent de ora sau de zi. Taxa lunara pentru aceasta optiune difera in functie de abonamentul ales si se incadreaza intre zero (in cazul Cosmote Business 1.000) si zece euro.
Cu aproximativ 1,23 de milioane de clienti la sfarsitul anului trecut, din care circa 80% erau utilizatori de cartele preplatite, Cosmote Romania intra pe segmentul companiilor cu obiectivul de a-si majora numarul de clienti care au cheltuieli ridicate pe servicii telecom. Utilizatorii de business sunt cei mai vanati de catre operatorii telecom datorita faptului ca marja de profit adusa de abonatii-companii este de cateva ori mai mar