Starbucks Coffee Company, cea mai importantă marcă de cafea din lume şi lider în vânzarea cu amănuntul şi prăjirea cafelei, va intra în curând şi pe piaţa românească. Compania a semnat Starbucks Coffee Company, cea mai importantă marcă de cafea din lume şi lider în vânzarea cu amănuntul şi prăjirea cafelei, va intra în curând şi pe piaţa românească. Compania a semnat recent un acord pentru înfiinţarea unei companii cu capital mixt (joint venture) împreună cu Marinopoulos Brothers S.A., unul dintre cei mai mari retaileri la nivel european, pentru a deschide locaţii Starbucks în România. "Consumatorii din Bucureşti vor avea acum ocazia să savureze cafea de înaltă calitate, să beneficieze de servicii legendare şi de <> , mediul confortabil pentru care Starbucks este recunoscut în întreaga lume," a declarat Yannis Kalfakakos, Managing Director of Marinopoulos Coffee Company. Investiţia necesată deschiderii primei cafenele Starbucks din Bucureşti nu a fost făcută publică, însă este sigur că inaugurările nu se vor opri aici. Potrivit oficialilor companiei, Starbucks şi-a extins relaţia de succes, joint-venture-ul cu Marinopoulos Brothers, compania parteneră din Grecia, pentru a înfiinţa Marinopoulos Coffee Company III SRL, care va răspunde cu derularea operaţiunilor din România. Compania Marinopoulos deţine o amplă experienţă în deschiderea şi operarea locaţiilor Starbucks în Grecia, Cipru, Austria şi Elveţia, precum şi experienţă locală în operarea altor mărci de ţinută mondială cum ar fi Marks & Spencer, The Beauty Shop/Sephora, FNAC şi Dia. Starbucks a pătruns prima dată pe piaţa europeană în 1998, deschizând primele locaţii în Marea Britanie. În prezent, compania deţine peste 1.000 de locaţii în Europa, în ţări precum: Marea Britanie, Irlanda, Austria, Elveţia, Franţa, Spania, Germania, Grecia, Cipru şi Turcia. Peste 44 milioane de clienţi vizitează Starbucks în fieca