Acum s-a confirmat oficial: conturile de creaţie publicitară şi de media ale operatorului de telefonie mobilă Vodafone România au rămas la agenţia McCann Erickson pentru următorii trei ani, în urma unui pitch intens disputat între competitori. Anunţul Vodafone a liniştit apele publicităţii româneşti, după o perioadă în care au circulat tot felul de zvonuri despre posibilul câştigător: McCann-Erickson sau polul de media format de agenţiile OMD şi Media Direction? M
Acum s-a confirmat oficial: conturile de creaţie publicitară şi de media ale operatorului de telefonie mobilă Vodafone România au rămas la agenţia McCann Erickson pentru următorii trei ani, în urma unui pitch intens disputat între competitori.
Anunţul Vodafone a liniştit apele publicităţii româneşti, după o perioadă în care au circulat tot felul de zvonuri despre posibilul câştigător: McCann-Erickson sau polul de media format de agenţiile OMD şi Media Direction?
Motivele agitaţiei din industria de comunicare erau evidente: Vodafone este unul dintre cei mai mari clienţi de publicitate din România, iar surse din piaţă indicau, în ceea ce priveşte bugetul de media al operatorului pentru acest an, un volum de circa zece milioane de euro - şi un buget de marketing de aproximativ 14 milioane de euro. Oficialii operatorului nu au comentat în nici un fel bugetul scos la „bătaie“. Oricum, chiar şi fără o confirmare, pitch-ul Vodafone este fără precedent în ultimii zece ani în România. Anunţul a fost foarte scurt: „După o evaluare riguroasă, în care au fost implicaţi reprezentanţi locali şi ai grupului internaţional Vodafone, precum şi o companie independentă de audit, Vodafone România a selectat agenţia McCann Erickson pentru ambele conturi“, declara Ken Campbell, Chief Marketing Officer al Vodafone. Un fapt sigur este că acest buget este unul