Audienţele lunii martie relevă întâietatea televiziunii din Pache Protopopescu În luna martie, potrivit datelor TNS-AGB International, postul din Pache Protopopescu a fost lider de Audienţele lunii martie relevă întâietatea televiziunii din Pache Protopopescu În luna martie, potrivit datelor TNS-AGB International, postul din Pache Protopopescu a fost lider de audienţă pe publicul din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pro TV a câştigat lupta cu Antena 1 la toate tipurile de producţii. Pro TV a difuzat cele mai urmărite filme ale lunii, dar şi la capitolul Ştiri se află pe un loc fruntaş cu trei ediţii principale (ora 19.00), care au obţinut ratinguri de 11,9% şi 9,8%. De acelaşi succes la public se bucură şi ştirile sportive ale Pro TV, care înregistrează ratinguri de 10,5%, 10,4% şi 9,3%, devansându-le pe cele ale Antenei 1. La capitolul "Divertisment", emisiunea "Dansez pentru tine" domină topul celor mai urmărite producţii de gen, ceea ce, se pare, amplifică regretul şefilor din Antena 1 care au avut cândva pe masă acest proiect, dar l-au refuzat spunând că nimeni nu mai este intersat de valsuri, tangouri şi dansuri populare. Astfel, ediţia din 23 martie a concursului a înregistrat pe publicul comercial urban cel mai mare rating (11,9%). Antena 1 are succes cu emisiunea "Vreau să fiu mare… vedetă", al cărei rating, 11,6%, se situează însă sub cel al competiţiei prezentate de Bănică junior şi Iulia Vântur. În urma unei analize sumare, sportul este marele favorit al românilor. Topul celor mai bune 10 programe din martie, din punctul de vedere al audienţei la nivel urban comercial, este dominat de meciurile de fotbal, în frunte cu partida Olanda-România. Aceeaşi dominare rezulta la finalul anului şi din topul pe întreg 2006. Vestea proastă pentru gusturile publicului românesc este că pe primul loc în topul serialelor autohtone se află "Trăsni