Oboseală, lipsă de energie, surmenaj, depresii, dureri musculare sau de cap, insomnie, acumulări de toxine, depuneri adipoase. Toate aceste simptome au un remediu foarte la modă: o şedinţă spa, extrem de relaxantă şi revigorantă. În SUA se poate vorbi de un adevărat boom al industriei spa, iar în Europa, chiar în ţările din vecinătatea noastră, cum sunt Bulgaria şi Ungaria, piaţa de profil creşte spectaculos de la un an la altul. Potrivit ISPA 2006 Consumer Trends an
Oboseală, lipsă de energie, surmenaj, depresii, dureri musculare sau de cap, insomnie, acumulări de toxine, depuneri adipoase. Toate aceste simptome au un remediu foarte la modă: o şedinţă spa, extrem de relaxantă şi revigorantă.
În SUA se poate vorbi de un adevărat boom al industriei spa, iar în Europa, chiar în ţările din vecinătatea noastră, cum sunt Bulgaria şi Ungaria, piaţa de profil creşte spectaculos de la un an la altul.
Potrivit ISPA 2006 Consumer Trends and Reports, oamenii au o mulţime de motive pentru care merg la spa: reducerea sau eliminarea stresului, ameliorarea durerilor musculare, o mai bună imagine de sine, înfrumuseţare, câştig în planul sănătăţii emoţionale şi mentale sau, pur şi simplu, pentru că acest lucru le induce o bunăstare generală.
În România însă, aceste servicii sunt încă departe de nivelul de dezvoltare al celor de peste graniţă. La noi există foarte puţine spa-uri în adevăratul sens al cuvântului, deşi conceptul este foarte actual şi la modă şi pare a fi extrem de atractiv pentru români.
Publicul centrului Eden Spa din Bucureşti, de exemplu, este constituit îndeosebi din persoane tinere (62% au între 25 şi 35 de ani), cu studii superioare (82%), care activează într-un mediu stresant, ocupând de obicei poziţii importante în companiile mari. Este un public care