Cumpărătorii online autohtoni încep să îşi alinieze preferinţele de achiziţionare, dar şi bugetul alocat acestui tip de shopping la tendinţele înregistrate de piaţa vest-europeană. Pentru cei care obişnuiesc să îşi facă cumpărăturile online, următorul exerciţiu de imaginaţie este simplu. Pentru cei care nu au apelat încă la această formă de comerţ, ar fi util. Care sunt sau care ar fi produsele sau serviciile pe care le achiziţionaţi, mai degrabă, sau exclusiv
Cumpărătorii online autohtoni încep să îşi alinieze preferinţele de achiziţionare, dar şi bugetul alocat acestui tip de shopping la tendinţele înregistrate de piaţa vest-europeană.
Pentru cei care obişnuiesc să îşi facă cumpărăturile online, următorul exerciţiu de imaginaţie este simplu. Pentru cei care nu au apelat încă la această formă de comerţ, ar fi util. Care sunt sau care ar fi produsele sau serviciile pe care le achiziţionaţi, mai degrabă, sau exclusiv online? Cum vă comportaţi în magazinele virtuale?
Dacă la prima întrebare aţi răspuns că biletele la concert, pachetele turistice sau biletele de avion, cărţile sau hainele sunt cele cu care v-aţi umple coşul virtual, aveţi aceleaşi preferinţe ca majoritatea cetăţenilor europeni. Dacă, după achiziţionarea pachetelor turistice, pe lista cumpărăturilor electronice preferate se înscriu serviciile telecom, accesul la serviciile de conţinut (abonamente, reviste, bilete pentru spectacole) sau electronicele, electrocasnicele şi computerele, atunci sunteţi cumpărătorul online român tipic.
Îmbrăcămintea, mai tranzacţionată decât DVD-urile
Două studii recente, unul al Asociaţiei Europene de Advertising Interactiv (EIAA), celălalt al procesatorului de plăţi online ePayment, puse faţă în faţă de Capital, scot la iveală asemănările, dar şi deosebir