Considerat cel mai controversat clasament realizat de revista „Capital“, „Top 100 Femei de succes“ a demonstrat, dacă mai era nevoie, că femeile sunt un adevărat magnet pentru presă, majoritatea ziarelor şi televiziunilor acordând spaţii ample prezentării acestui clasament. În „Evenimentul zilei“, de exemplu, articolul intitulat „Femei la puterea 100“, publicat după lansarea suplimentului, oferă informaţii detaliate despre ocu
Considerat cel mai controversat clasament realizat de revista „Capital“, „Top 100 Femei de succes“ a demonstrat, dacă mai era nevoie, că femeile sunt un adevărat magnet pentru presă, majoritatea ziarelor şi televiziunilor acordând spaţii ample prezentării acestui clasament.
În „Evenimentul zilei“, de exemplu, articolul intitulat „Femei la puterea 100“, publicat după lansarea suplimentului, oferă informaţii detaliate despre ocupantele locului întâi, dar şi despre câteva dintre cele 36 de nume nou-intrate în topul din acest an.
Autorii articolului din ziarul „7 Plus“ încep prin a evidenţia faptul că, deşi mai târziu decât în alte ţări, femeile au apărut în prim-plan şi în România, întâi în domeniul media, apoi în cel al afacerilor şi cel al politicii. Un exemplu în acest sens, spun ei, este Mariana Gheorghe, CEO Petrom, o companie dintr-un domeniu „dedicat bărbaţilor“. Pe lângă menţionarea celor mai de succes femei din România, pe primul loc fiind, la egalitate, Nadia Comăneci şi avocata Ana Diculescu-Şova, „7 Plus“ publică şi o parte din topurile internaţionale existente în paginile „Top 100 Femei de succes“: lista celor mai puternice femei din lume, realizată de Forbes, şi cea a celor mai bine plătite femei manager, clasament realizat de revista Fortune.
Cotidianul „Azi“ prezintă o scurtă statistică a topului: 34 de femei din top ocupă poziţii de top ma