Principal Company, producatorul Salonta, estimeaza pentru anul in curs o crestere a vanzarilor de 50% fata de nivelul de circa sase milioane de euro inregistrat anul trecut, pe fondul lansarii de noi produse si extinderii ariei de distributie. "Mizam pe o evolutie a vanzarilor de peste 50%, care se va datora atat continuarii comunicarii eficiente cu consumatorii, maririi numarului de magazine in care suntem prezenti si lansarii de produse noi", a declarat Radu Dumitrescu, brand manager in cadrul firmei.
Salonta este lider in Romania pe segmentul mezelurilor crud-uscate, unde detine in prezent 12,6% din piata de profil. Potrivit unui comunicat al firmei, vanzarile companiei au crescut la sfarsitul lui 2006 cu peste 75%, in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent.
Pentru anul in curs, Principal Company si-a bugetat investitii de un milion de euro in cresterea capacitatii de productie la fabrica din Salonta, judetul Sibiu, specializata in productia de mezeluri crud-uscate.
Principal Company mai detine o fabrica de mezeluri in comuna Filipestii de Padure, judetul Prahova, specializata in producerea mezelurilor fierte si afumate. Cifra de afaceri pentru anul 2006 a companiei Principal Company a fost de 15 mil. euro. Potrivit lui Radu Dumitrescu, ponderea brandului Salonta din cifra de afaceri raportata de Principal Company anul trecut a fost de aproximativ 40%. Pentru anul in curs, compania preconizeaza dublarea afacerilor.
Principal Company, producatorul Salonta, estimeaza pentru anul in curs o crestere a vanzarilor de 50% fata de nivelul de circa sase milioane de euro inregistrat anul trecut, pe fondul lansarii de noi produse si extinderii ariei de distributie. "Mizam pe o evolutie a vanzarilor de peste 50%, care se va datora atat continuarii comunicarii eficiente cu consumatorii, maririi numarului de magazine in care suntem prezenti si