Vanzarile grupului au crescut cu 4,2%, la 3,16 mld. euro
Pentru 2006 se propun dividende de 0,45 euro/actiune
In Romania s-a vandut de 153,6 milioane euro
Vanzarile si veniturile grupului Praktiker Bau-und Heimwerkermärkte au inregistrat si in 2006 cresteri fata de valorile din 2005, considerate de asemenea foarte bune. Vanzarile nete au urcat cu 4,2%, pana la un total de 3,16 miliarde euro (fata de 3,03 miliarde euro, in 2005). In termeni like-for-like (calcul facut prin excluderea influentei date de cresterea/reducerea numarului de magazine), vanzarile in reteaua internationala au fost mai mari cu 6,2% in 2006 (cresterea din 2005 a fost de 3,9%). Pe piata interna, in Germania, acestea au crescut cu 2,5%.
"Am reusit sa ne mentinem in ultimii ani ritmul dinamic de crestere si sa ne consolidam pozitia pe piata din Germania si pe plan international", a declarat Wolfgang Werner, CEO Praktiker Bau-und Heimwerkermärkte Holding AG. "Aceasta tendinta va fi pastrata si in anul fiscal pe care il parcurgem. 2007 va fi pentru Praktiker o perioada a schimbarii si a investitiilor. Vom accelera extinderea retelei internationale, iar pe plan intern putem avea rezultate surprinzatoare pentru piata, evoluand acum alaturi de Max Bahr. Tinta noastra este sa devenim numarul unu in Germania".
Crestere EBITA cu 5%, pana la 111,1 milioane euro
Valoarea EBITA, de 111,1 milioane euro, este cu 5% peste rezultatul anului precedent, de asemenea unul foarte bun. Acest succes, care a dus si la o imbunatatire a ponderii EBITA in total vanzari (pana la 3,51%) este pus in valoare si de faptul ca s-a produs pe fondul cheltuielilor pentru achizitia companiei Max Bahr si pentru lansarea in Germania a proiectului pilot Easy-to-Shop (investitie de 7,5 milioane euro). Daca acest efort financiar nu ar fi luat in calcul, s-ar ajunge la o valoare recor