Cel mai ieftin C30 costă 17.255 de euro, cu toate taxele, în timp ce A3, în varianta de bază, ajunge la 17.567 euro, însă fără TVA Clasa maşinilor compacte din Europa începe să Cel mai ieftin C30 costă 17.255 de euro, cu toate taxele, în timp ce A3, în varianta de bază, ajunge la 17.567 euro, însă fără TVA Clasa maşinilor compacte din Europa începe să devină un teren tot mai râvnit de producătorii de modele premium, precum BMW, Audi sau Mercedes. Lor li se alătură şi Volvo, cu modelul C30, care se vrea o declaraţie de război la adresa teutonilor. Iar suedezii au şi cu ce intra în luptă alături de producătorii germani. Primul contact cu Volvo C30 îţi lasă impresia de "altceva", pentru că designul maşinii chiar arată diferit faţă de concurenţă, într-o perioadă în care multe modele seamănă uneori izbitor de mult. Chiar dacă nu excelează la capitolul design, şi
nici nu e desenat de vreun celebru designer italian, C30 impresionează prin liniile fluide, simple, dar care lasă impresia de soliditate. Privit din faţă, C30 este asemănător cu fratele mai mare, S40, însă ceea ce-i conferă personalitate este partea posterioară, complet diferită faţă de cum suntem obişnuiţi să percepem un "spate" de maşină. În primul rând, haionul cu geam, fără o ramă de tablă, ca la modelele hatchback clasice, lasă o impresie bună. Volvo C30, "altceva" pe piaţa compactelor premium Soluţia este practică şi mai ales ieftină, pentru că în caz de accident se înlocuieşte doar geamul. C30 propune patru locuri individuale, dintre care cele din spate sunt orientate mai spre centru, pentru a permite vizibilitate sporită în faţă şi pentru aceşti pasageri. Scaunele sunt foarte comode, au suport lateral foarte bun, iar cele din spate sunt individuale şi pot fi rabatate foarte uşor, separat sau împreună. De asemenea, puteţi rabata doar cotiera centrală, folosind trapa spre portbagaj pentru a transp