Se spune ca dragostea vine in galop si pleaca in varful picioarelor. In reclama ce promoveaza cu atata indarjire ciocolata Kandia, pasiunea nu moare niciodata. Sa fie de vina ciocolata?
Alexandra Chirica, Marketing Manager in cadrul companiei Kandia Excelent, pare sa stie secretul brandului dulce.
- De cati ani va aflati in aceasta companie?
- Lucrez in cadrul Kandia-Excelent din mai 2006.
- Care a fost primul dv. job?
- Primul meu job a fost in primul an de facultate. In 1993, am lucrat part time, ca translator. Daca vorbim despre un loc de munca permanent, atunci acesta a fost in vara lui 1996, in cadrul companiei JTI (pe atunci R.J. Reynolds), ca receptionista. Am inceput cu gandul de a avea o activitate (si de a castiga si niste bani) in vacanta de vara. Mi s-a oferit apoi o pozitie in cadrul departamentului de vanzari al aceleiasi companii. Ultima pozitie ocupata in acea companie a fost Merchandising Manager.
- Cea mai mare realizare profesionala?
- Din punct de vedere managerial, pot califica drept o importanta realizare in cariera mea constructia echipei de merchandising in cadrul fostei companii Topway Foods (achizitionata ulterior de Orkla Foods Romania). Am inceput in 1999 si am avut ca sarcina sa formez acea echipa de la zero: de la recrutare, training, realizare de standarde de merchandising proprii companiei, in maximum 2 luni de zile. Am acceptat provocarea si am reusit!
- Cel mai mare esec?
- Daca ramanem tot in acest domeniu, un mare esec a fost atunci cand am investit incredere intr-un subaltern, iar acesta nu s-a ridicat la nivelul asteptat. Se intampla tot in compania Topway Foods. Am oferit sansa unui coleg din echipa de marketing de a trece din activitatea de trade marketing in cea de brand marketing. Dupa trei luni, acea persoana a ales sa plece din companie.