VW Autovehicule Comerciale, divizie a Porsche Romania, importatorul marcii pentru piata interna, si-a reevaluat tinta de vanzari pentru anul in curs anuntand un target de 4.000 de unitati fata de cel de 3.200 de unitati, propus la sfarsitul lunii ianuarie. In 2006, compania a comercializat 2.930 de autovehicule comerciale Volkswagen. "Volumele foarte bune din aceasta perioada ne indreptatesc sa reevaluam estimarile pentru acest an la peste 4.000 de unitati, dupa ce in primele trei luni am inregistrat 831 de livrari", a explicat Eugen Grigoras, directorul marcii VW Autovehicule Comerciale. In primul trimestru al anului compania a vandut cu 65% mai multe masini fata de 504, cat au inregistrat vanzarile in aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai cerut model in perioada ianuarie-martie 2007 a fost Caddy, cu 321 de unitati vandute, comparativ cu 254 in primul trimestru al anului trecut. Pe pozitia secunda s-a clasat Transporter, cu 284 de masini livrate, in urcare de la 123 de unitati in primele trei luni de anul trecut si 74 de unitati in urma cu doi ani. Numarul autovehiculelor comerciale vandute a ajuns in primele doua luni ale anului, potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), la 5.048 unitati,cu 5,5% fata de aceeasi perioada a lui 2006. Conform APIA, pe piata romaneasca a debutat in februarie cel de-al doilea constructor chinez, Geely, cu opt unitati comercializate din compactul CK.
La segmentul de autovehicule comerciale sub 3,5 tone primul clasat a fost Importatorul Ford cu 660 de unitati vandute in primele 2 luni, urmat de Fiat cu 586 de unitati, Iveco cu 530 de unitati si Dacia cu 407 Logan VAN livrate.
VW Autovehicule Comerciale, divizie a Porsche Romania, importatorul marcii pentru piata interna, si-a reevaluat tinta de vanzari pentru anul in curs anuntand un target de 4.000 de unitati fata de cel