Registrul electronic unic care va contine dosarele cu cererile de finantare ale firmelor pentru accesarea fondurilor programelor din 2007 va deveni operational incepand cu data de 10 aprilie in toate cele opt oficii teritoriale ale ANIMMC, anunta un comunicat al agentiei. De saptamana viitoare, pot fi accesate opt dintre cele 13 programe finantate de la bugetul de stat pentru sustinerea activitatii firmelor mici si mijlocii, sustin reprezentanti ai ANIMMC.
"Dosarul de aplicatie pentru un anumit program va fi sigilat intr-un plic, iar pe plic vor fi trecute numele programului la care se face aplicatia, numele firmei, codul de inregistrare la Registrul Comertului, codul de inregistrare fiscala, suma solicitata, numele delegatului si judetul in care este inregistrata firma", a declarat seful departamentului IT din ANIMMC, Cristian Matache.
Dosarele vor fi trecute in registru in Bucuresti, Constanta, Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Tg. Mures, Galati si Craiova. In fiecare oras sunt cate trei operatori care realizeaza inscrierea dosarelor in registrul unic electronic, programul de functionare a birourilor fiind 9.00 - 15.30. Intre orele 15.30 si 16.30, operatorii vor introduce in registru dosarele transmise prin posta. Deschiderea si inchiderea aplicatiei se fac automat, concomitent in toate cele noua locatii.
Primul venit, primul servit
Programele care pot fi accesate incepand din 10 aprilie sunt cele pentru sustinerea artizanatului, a exportului, instruire si consultanta, profit reinvestit, calitatea produselor si servicii de piata. La sistemul de admitere a dosarelor va functiona regula "primul venit, primul servit".
"Prin acest demers incercam sa ajutam intreprinzatorul sa nu mai vina in Bucuresti pentru a depune actele pentru obtinerea finantarii. Inscrierea dosarelor in Bucuresti nu este neaparat un avantaj pentru fi