• Primaria a infiintat un apel de urgenta pentru semnalarea avariilor de la regiile din subordine • Ieri, conducatorii municipiului s-au intalnit la primarie, unde au hotarat masurile ce vor fi luate cu ocazia sarbatorilor locale
Ieri a avut loc la sediul primariei o intalnire cu sefii politiei locale, ai E.ON Gaz SA, E.ON Electrica SA, RAJAC, Salubris SA, CET Iasi SA, Termoservice SA, Citadin SA si RATP. "La ora noua dimineata, sefii tuturor Directiilor, Regiilor si altor institutii iesene s-au intalnit la primarie unde au hotarat masurile ce vor fi luate cu ocazia Sarbatorilor de Paste. Astfel, departamentul pentru sarbatori va activa intre orele 6.00 - 22.00, urmand ca dupa Paste acesta sa fie prelungit si in restul orelor", a mai declarat Andrei Trofor. Primaria municipiului Iasi a infiintat un dispecerat unic pentru situatiile de urgenta care apar in Iasi. Nu este vorba doar de Politie si Salvare, caz pentru care exista si numarul de urgenta 112, ci si despre toate Directiile si Regiile, subordonate sau nu municipalitatii.
"Astazi (ieri - n.r.), primaria a infiintat acest dispecerat unic. Este un proiect mai vechi realizat dupa o idee a primarului. Acest dispecerat va asigura o comunicare mai buna intre primarie si Regiile din subordine. La aceasta lista se adauga si institutii precum Politia sau centrul meteo. Sediul dispeceratului va fi la CET, intr-un birou. Iesenii vor putea anunta orice problema care tine de RAJAC, E.ON, Politie, Citadin sau Directia Sanitar Veterinara. Avem protocoale semnate cu toate aceste institutii", a declarat ieri Andrei Trofor, purtatorul de cuvant al primariei. Incepand cu data de 6 aprilie, iesenii vor putea semnala orice avarie la numerele 985, 0800.800.406 (apel gratuit) si 0232.233.081. De dispecerat se ocupa cinci angajati din cadrul Biroului de Protectie Civila din cadrul Primariei Iasi.