Teapa la plata cu cardul prin BCR • Desi reprezentantii SC E.ON Moldova SA au anuntat ca incepand cu luna martie 2007 clientii isi vor putea achita facturile pentru energia electrica prin intermediul cardurilor, iesenii s-au trezit fara bani in cont si cu facturile neachitate
Desi reprezentantii SC E.ON Moldova SA au anuntat ca incepand cu luna martie 2007 clientii isi vor putea achita facturile pentru energia electrica prin intermediul cardurilor, iesenii s-au trezit fara bani in cont si cu facturile neachitate. O astfel de situatie a intampinat-o ieri Ion Poenaru. Vazand ca se face atata reclama pentru achitarea facturilor cu cardul, acesta s-a deplasat la casieria din Tatarasi apartinand E.ON pentru a-si achita factura cu cardul. In momentul cand a introdus cardul in dispozitivul de citire pentru a-si achita factura, acesta a ramas stupefiat cand a observat ca ii da eroare, dar cu toate acestea, banii i-au fost retrasi din cont si, potrivit fisei de consultare cont, suma respectiva a fost livrata in contul E.ON Moldova SA. Mai concret, a ramas si fara bani, si fara factura achitata, dar si cu o jumatate de zi pierduta pe drumuri.
"Mai toate facturile in ultima perioada le-am achitat cu cardul deoarece mi s-a parut mult mai comod. Asta am facut si astazi (ieri - n.r.) cand m-am deplasat la casieria E.ON din Tatarasi. Cand am trecut cardul prin cititorul de carduri apartinand Bancii Comerciale Romane (BCR) pentru a efectua tranzactia, acesta mi-a dat eroare. Vazand asta, am rugat-o pe casiera sa telefoneze pentru remedierea problemei, dar aceasta a spus ca nu tine de competenta dumneaei. Dupa ce am vazut ca nu ma baga nimeni in seama, m-am deplasat la banca de unde mi-a fost eliberat cardul si, potrivit fisei de consultare cont, suma respectiva pe care o aveam de plata la E.ON a fost virata in contul lor, dar fara ca acestia sa