Shareban Media (ssms.ro) si ad2go (mfun.ro) isi atrag clientii oferindu-le reduceri ale facturii telefonice sau prin furnizarea de continut gratuit.
Mizand pe faptul ca firmele care achizitioneaza servicii de publicitate vor cheltui in viitor din ce in ce mai multi bani pe afisarea de mesaje, machete sau clipuri video publicitare pe telefoanele mobile, doua companii locale au lansat recent doua asemenea servicii care au ajuns deja la o baza de cateva mii de abonati.
Pentru a atrage clienti, serviciile lansate de companiile Shareban Media si ad2go se bazeaza pe oferirea gratuita de continut (stiri, retete culinare, curs valutar) sau chiar pe reducerea facturii telefonice pentru fiecare mesaj publicitar citit.
Ssms.ro, serviciul rulat de Shareban Media, a fost lansat in urma cu aproximativ 6 luni si le propune utilizatorilor plata a 2,38 centi pentru fiecare mesaj sms receptionat pe telefonul mobil. Suma este adaugata pe creditul disponibil pe cartela preplatita sau scazuta din factura in cazul utilizatorilor care au abonament la un operator de telefonie mobila.
Pentru a putea accesa serviciul, utilizatorii trebuie sa se inregistreze pe site pentru a furniza informatii necesare companiei in relatia cu cei care cumpara servicii de publicitate (adresa, nivelul veniturilor lunare, domeniile care il intereseaza si intervalele orare in care doreste sa primeasca mesajele sms).
"Ssms.ro ofera posibilitatea ca clientul de publicitate sa isi transmita mesajul unui utilizator al acestui serviciu, utilizator pe care a avut posibilitatea sa il aleaga in functie de caracteristicile target-ului sau, si aici ma refer la varsta, venit, localizare geografica si chiar zonala (pentru orasele mari), statut social, educatie", explica Radu Nicolae, fondator si director general al Shareban Media, ideea care sta la baza ssms.ro.
"Este un alt fel de a te adr