Foto: Cotidianul
La interior, consola centrala nu mai „curge“ ca in cazul generatiei precedente, ci a fost redesenata dupa stilul limuzinei S.
Potrivit informatiilor publicate pe site-ul companiei importatoare, la capitolul motorizari, gama de propulsoare propuse pentru inceput cuprinde patru motoare pe benzina si trei diesel.
Motorizarea de baza este 200 Kompressor de 1.796 de centimetri cubi, care genereaza 157 de cai-putere. Motorul V6 pe benzina de 2,5 litri dezvolta 204 cai-putere.
Alte doua motoare in sase cilindri, cu indicativele 280 si 250, genereaza 231, respectiv 272 de cai-putere. Pe motorina sint motoarele 200, 220 si 320, care dezvolta 136, 170 si 224 cai-putere.
Integral in Cotidianul Foto: Cotidianul
La interior, consola centrala nu mai „curge“ ca in cazul generatiei precedente, ci a fost redesenata dupa stilul limuzinei S.
Potrivit informatiilor publicate pe site-ul companiei importatoare, la capitolul motorizari, gama de propulsoare propuse pentru inceput cuprinde patru motoare pe benzina si trei diesel.
Motorizarea de baza este 200 Kompressor de 1.796 de centimetri cubi, care genereaza 157 de cai-putere. Motorul V6 pe benzina de 2,5 litri dezvolta 204 cai-putere.
Alte doua motoare in sase cilindri, cu indicativele 280 si 250, genereaza 231, respectiv 272 de cai-putere. Pe motorina sint motoarele 200, 220 si 320, care dezvolta 136, 170 si 224 cai-putere.
Integral in Cotidianul