Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, va cumpara producatorul de mancare pentru copii Gerber Products de la gigantul farmaceutic Novartis, pentru 4,1 miliarde de euro, potrivit editiei online a International Herald Tribune. Prin aceasta achizitie, Nestle urmareste sa intre pe piata alimentelor pentru copii din Statele Unite.
Gerber domina piata de alimente pentru copii din Statele Unite, avand o cota de piata de 79%, potrivit analistilor bancii de investitii Morgan Stanley.
Achizitionarea Gerber, care a fost precedata de cumpararea companiilor de produse nutritioniste si instrumente pentru controlul greutatii Jenny Craig si Novartis Medical Nutrition, va ajuta Nestle sa obtina vanzari de aproape 6,1 miliarde de euro in acest an.
In ceea ce priveste Gerber, reprezentantii Nestle preconizeaza ca in acest an compania va inregistra vanzari de aproximativ 1,45 miliarde de euro.
Se asteapta ca tranzactia sa se incheie in a doua jumatate a acestui an, se arata intr-un comunicat al Nestle.
Compania elvetiana urmareste sa cumpere Gerber de mai bine de zece ani. Prima incercare de achizitie a avut loc in 1994, insa a pierdut in fata grupului Sandoz, care ulterior a fuzionat cu Ciba-Geigy, formand Novartis.
Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, va cumpara producatorul de mancare pentru copii Gerber Products de la gigantul farmaceutic Novartis, pentru 4,1 miliarde de euro, potrivit editiei online a International Herald Tribune. Prin aceasta achizitie, Nestle urmareste sa intre pe piata alimentelor pentru copii din Statele Unite.
Gerber domina piata de alimente pentru copii din Statele Unite, avand o cota de piata de 79%, potrivit analistilor bancii de investitii Morgan Stanley.
Achizitionarea Gerber, care a fost precedata de cumpararea companiilor de produse nutritioniste si in