În toată lumea se înmulţesc emisiunile cu conţinut generat de telespectatori Fenomenul Web 2.0, care a cuprins întreaga lume şi a creat un nou gen de jurnalism, cel complet independent, În toată lumea se înmulţesc emisiunile cu conţinut generat de telespectatori Fenomenul Web 2.0, care a cuprins întreaga lume şi a creat un nou gen de jurnalism, cel complet independent, cuprinde deja şi lumea audiovizualului. Din Anglia, pionieră în atitudini faţă de inovaţia în media, până la ale noastre TVR 2, Antena 1 sau Romantica, există o multitudine de emisiuni de acest gen. Sistemul cel mai răspândit, cel care apare şi la Homemade.ro, emisiunea TVR 2, se bazează şi pe creaţia, şi pe opţiunea telespectatorilor. Pe pagina emisiunii sunt "urcate" minifilmele, cu teme generale, apoi chiar cei care creează votează care dintre clipuri vor intra în emisiune. În luna martie, pagina homemade.ro a fost vizitată de peste 17.000 de utilizatori. Modelul este preluat după un format britanic al Channel 4, "Homemade", dar aici filmările abordează teme generaliste, în timp ce în Anglia e vorba de "probe trăsnite". Prima TV difuzează şi ea o astfel de emisiune, dar preluată. La Romantica, Monica Ropotă îşi realizează emisiunea "Dama şi valet de pică" şi pe baza unor filmuleţe "regizate" chiar de cel care vrea să se pună astfel în valoare pentru a-şi găsi jumătatea. Cei interesaţi să apară în producţia care se vrea a fi o agenţie matrimonială tv trimit la redacţie "probe video" care sunt folosite în momentul în care ei sunt invitaţi în platou. "De Tot Râsul", noul show al Antenei 1, prezintă, comentează şi premiază clipuri video, instantanee haioase surprinse întâmplător de "regizori" amatori din toată lumea. Prezentatorii Marius Drogeanu şi Aniela Petreanu anunţă mereu telespectatorii că pot trimite pe adresa emisiunii clipuri haioase filmate în diferite situaţii, momente din viaţă. Acestea