Calin Clej, marketing manager al diviziei de CSD (carbonated soft drinks - bauturi racoritoare carbonatate) pentru Romania in cadrul PepsiCo International, spune ca schimbarea imaginii produselor Pepsi-Cola este o noua strategie de abordare a consumatorilor tineri, care va ajuta piata CSD sa-si continue cresterea.
Lansata pentru prima data pe piata din Statele Unite, in urma cu cateva luni, noua imagine a produselor Pepsi-Cola a fost anuntata astazi de PepsiCo si pe piata locala. Compania lasa reinventarea imaginii celui mai vandut produs din portofoliu pe seama consumatorilor tineri, pe care ii va pune sa deseneze grafice pentru ambalajele produselor Pepsi sau sa semneze spoturi publicitare.
Sub o noua strategie de branding, Pepsi introduce o noua grafica a ambalajelor produselor Pepsi-Cola, care va fi schimbata de cateva ori pe an, si are in plan continuarea trendului de crestere a vanzarilor pe segmentul bauturilor racoritoare carbonatate, in conditiile in care sucurile necarbonatate si ceaiurile reci (ice tea) castiga tot mai mult teren pe piata soft drinks.
Pepsi detinea la sfarsitul anului 2006 aproximativ 38% din segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola din Romania, potrivit datelor preliminarii Canadean, citate de PepsiCo.
Segmentul bauturilor de tip Cola reprezinta 54% din piata bauturilor racoritoare carbonatate din Romania, fiind mai dezvoltat decat restul, bauturi racoritoare carbonatate cu aroma de fructe si Lemon-Lime, potrivit studiilor de la finele 2006, citate de compania PepsiCo.
"Categoria CSD, ca un intreg, face fata multor provocari, avand in vedere boom-ul recent in noile categorii precum smoothies (bauturi pe baza de lapte - n. red.) si bauturile sanatoase. Credem ca aceasta initiativa ne va ajuta sa inviem nu doar domeniul nostru CSD, dar si categoria CSD, ca un intreg", afirma Clej. El mai spune ca problema