Unul dintre jucatorii majori activi in peisajul publicitar autohton, Mercury Promotions, a decis ca, luna aceasta, sa-si completeze echipa cu patru oameni noi, acestia urmand, conform comunicatului oficial, sa ocupe posturile de AV Director, creative (doua posturi) si account executive. Prima pe lista Mercury este Oana Venat, care ocupa, de la jumatatea lunii martie, pozitia de AV Director in cadrul companiei. Venind cu o experienta de peste 6 ani in productia AV, aceasta a fost membra a echipei DDB Bucuresti, unde a pus bazele departamentului de productie AV. In ceea ce priveste proiectele derulate pana acum, Oana Venat a participat la o serie de evenimente marcante din industrie, precum Festivalul International de Film DaKINO, SaKaDaT, Festivalul Filmului Turcesc, Marca Inregistrata, Zona Publicitara etc.
Considerandu-se un om realist, care nu crede in "miraje", noul AV Director al agentiei declara ca, "oriunde ai fi, rigoarea si bucuria muncii sunt singurele care iti dau adevarata valoare". In ceea ce priveste atitudinea sa fata de noul post pe care il va ocupa, aceasta subliniaza: "Cred in meserie si, oricare ar fi aceea, incerc sa ma perfectionez mereu, nu atat pentru confortul meu, cat pentru a ajuta o echipa sa realizeze ceea ce isi propune".
Copy-writer si art director cu experienta: 3 si 6 ani
La categoria "creative", Mercury isi deschide portile pentru un copy-writer cu o experienta de 3 ani in publicitate, Elena Negrescu, care si-a inceput cariera in domeniu ca free-lancer pentru Facultatea de comunicare "David Ogilvy". Dupa ce a ocupat primul sau post de copywriter in cadrul Violet Advertising, a trecut apoi la Grey Worldwide si Brands&Bears. In ceea ce priveste conturile pe care a lucrat, de mentionat sunt Vincon Vrancea, Unicef, Neoset, Kent, Ford si Procter & Gamble. Despre domeniul in care a ales sa lucreze, Elena este