Suplimentul de cultură nr. 111, din 2007, consacră două pagini premierei în Franţa a filmului A fost sau n-a fost. Revista face cunoscute cititorilor săi aprecierile presei franceze şi reproduce fragmente din interviurile pe care dl. Corneliu Porumboiu, regizorul filmului, le-a dat mai multor ziare: "L'express", "Le Monde", "Le Figaro", "La Tribune". Aprecieri unanim elogioase, care nu fac decât să ne bucure pentru reuşita tânărului regizor, dar şi a cinematografiei româneşti.
Din aceste relatări, pe care Suplimentul de cultură ni le face cunoscute, aflăm că dl. Porumboiu a făcut studii la Politehnică, dar că mergea mai mult la Cinematecă decât la şcoală. "M-am înscris apoi la Universitatea de Film din Bucureşti... Pe Ionesco, maestrul meu, l-am descoperit abia după Revoluţie, operele sale fiind interzise înainte în România". Această ultimă afirmaţie a tânărului regizor Porumboiu m-a contrariat! Dacă Eugene Ionesco este maestrul său, cum de n-a intrat tânărul elev (sau student) într-o bibliotecă să ceară lucrările maestrului? Fiind mai tânăr, e posibil să nu fi văzut celebrele spectacole de teatru din anii '60 ai secolului trecut, cu piese aparţinând lui Eugene Ionesco: Cântăreaţa cheală, la Teatrul Mic, Scaunele la Nottara, Noul locatar, la Televiziune, Regele moare la Naţional, dar mai ales Rinocerii la Teatrul de Comedie, cu Radu Beligan şi Ion Lucian! Acest din urmă spectacol a fost prezentat şi la Paris, în 1964, autorul piesei declarând, în mai multe rânduri, că este cea mai bună montare a Rinocerilor din câte a văzut el!
Dar teatrul lui Eugen Ionescu a apărut şi în ediţii cuprinzătoare. La Editura pentru Literatură Universală apar în 1968 două volume de teatru însoţite de studiul introductiv al lui B. Elvin. în 1970, a apărut, la Editura Minerva, altă ediţie în două volume (îngrijită şi prefaţată de Gelu Ionescu). Traducerile pieselor au fost înc