Un hibrid intre televiziune si site, Evo TV si-a deschis portile catre un public momentan in formare. De acest target vor depinde insa veniturile si posibilitatea de a se dezvolta ale companiei din spatele acestui experiment.
Acesta este privit cu reticenta de unii si creditat cu destul de multe sanse de altii, iar specialistii in media sint interesati cel putin de un aspect: de ineditul acestui proiect. Pina sa ajunga insa un site care sa stirneasca interesul advertiserilor, trebuie mai intii sa isi creeze un public fidel, dar mai ales unul cu un anumit profil.
„Cred ca are potential, dar nu si fara un nivel de referinta al audientei. Daca este validat de date de audienta, poate fi un proiect de succes.
Exista o comunitate destul de larga in Romania care lucreaza cu Internetul, iar acest mod nou de a oferi informatii o sa atraga interesul publicului si poate genera interes si pentru advertiseri“, este de parere Bogdan Prajisteanu, Managing Director la Media Insight.
Depinde cum vind
Pina sa se ajunga la validarea targetului, se mai ridica insa un semn de intrebare cu privire la succesul pe care il poate genera o televiziune pe Internet si cum se vinde publicitatea pe site. In mare, variantele sint doua. Fie asa cum se intimpla pe mai toate site-urile, adica la mia de afisari, fie ca un spot tv obisnuit sau, mai precis, pus pe intervale orare.
„Daca vind la afisari, este mult mai bine. Spre exemplu, daca vinzi o mie de clipuri, atingi o mie de oameni. La fel, daca pui bannere tot o mie de oameni poti atinge. Diferenta este ca, pe intervale orare, acelasi om poate vedea reclama de mai multe ori, ceea ce inseamna bani dati in plus“, explica Vlad Popa, Internet Media Buyer la Media Direction.
Potrivit acestuia, destul de importanta, pe linga modul in care site-ul va vinde publicitate, este