Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) investeste un milion de euro intr-o campanie publicitara la berea Holsten.
"Ne propunem ca in acest an sa vindem cel putin 150.000 de hectolitri de bere Holsten, fata de cei peste 100.000 de hectolitri din 2006, cand cresterea a fost de 75% fata de anul precedent", a declarat presedintele URBB, Shachar Shaine.
Compania va investi in acest an 20 de milioane de dolari pentru finalizarea constructiei unei noi berarii, extinderea capacitatii liniei de imbuteliere la cutii si dezvoltarea distributiei si logisticii.
Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) investeste un milion de euro intr-o campanie publicitara la berea Holsten.
"Ne propunem ca in acest an sa vindem cel putin 150.000 de hectolitri de bere Holsten, fata de cei peste 100.000 de hectolitri din 2006, cand cresterea a fost de 75% fata de anul precedent", a declarat presedintele URBB, Shachar Shaine.
Compania va investi in acest an 20 de milioane de dolari pentru finalizarea constructiei unei noi berarii, extinderea capacitatii liniei de imbuteliere la cutii si dezvoltarea distributiei si logisticii.