Reteaua de magazine de bricolaj Bricostore a realizat in 2006 o cifra de afaceri de 142 milioane euro, in crestere cu aproape 70% fata de 2005 (84 milioane euro), potrivit datelor financiare ale companiei.
« Romania este o tara cu mare potential, caracterizata printr-o dinamica crescuta a pietei imobiliare dar si a renovarilor, amenajarilor si constructiilor de noi locuinte. Aceasta dinamica crescuta precum si succesul din domeniul nostru de activitate, sunt factori determinanti in continuarea expansiunii in Romania », a declarat pentru Wall-Street Isabelle Pleska, director general Bricostore Romania.
Expansiunea pe piata locala va continua cu inaugurarea a trei magazine in medie pe an, in orase cu o populatie ce depaseste 150 000 locuitori. « Planurile noastre de expansiune vor tine cont de planurile de expansiune ale retelelor de hipermarket-uri cu care ne vom invecina dar si de preturile practicate pe piata imobiliara », a adaugat sefa Bricostore Romania.
Sumele investite de retailerul francez pana in acest moment in Romania se ridica la peste 74 mil. euro, cu o medie de 10 mil. euro per magazin (la o suprafata medie de 10.000 mp), exceptie facand Bricostore Baneasa, care datorita suprafetei foarte mari (14.000 mp) a necesitat o investitie de 14 mil. euro.
Bricostore face parte din grupul francez Bresson si detine in prezent in Romania o retea de sapte magazine, respectiv Bricostore Militari, Bricostore Orhideea, Bricostore Pantelimon si Bricostore Baneasa in Bucuresti si cate un magazin in Brasov, Ploiesti si Constanta. Pentru toamna acestui an este prevazuta deschiderea a doua noi locatii, in orasele Pitesti si Targoviste, investitii care se vor ridica la aproximativ 20 mil. de euro.
Piata romaneasca de bricolaj a atras in ultimii patru ani investitii de sute de milioane de euro din partea jucatorilor internationali precum Bricos