» Peste 30 de clienti ai companiei au ramas la sol dupa ce aeronava Wizz Air a plecat cu doua ore mai devreme
» Reprezentantii firmei dau vina pe agentiile de turism, care ar fi trebuit
sa anunte schimbarea orarului de zbor
» Wizz Air nu este la prima gafa; acum o saptamana, decolarea spre Roma a fost amanata cu peste cu opt ore
Compania aeriana Wizz Air a ajuns, din nou, in centrul unui scandal. Cateva zeci de clienti ai firmei se plang de faptul ca au fost lasati la sol cu toate ca s-au prezentat la Aeroport la ora care le-a fost anuntata atunci cand au cumparat biletele, in conditiile in care aeronava a decolat spre Roma cu doua ore mai devreme. Reprezentantii companiei aeronautice dau vina pe agentiile de turism. Numai ca Wizz Air nu este la prima "balba" de acest fel. Acum o saptamana, 160 de persoane au asteptat peste opt ore pe Aeroportul din Targu-Mures aeronava spre Roma. Unii dintre pasageri se gandesc sa dea in judecata Wizz Air, pentru ca sunt nevoiti sa intarzie la munca din pricina decalarii orarului de zbor. In luna ianuarie, pasagerii care veneau dinspre Paris si care ar fi trebuit sa ajunga la Targu-Mures au fost abandonati pe aeroportul din Budapesta, fara ca Wizz Air sa le asigure transportul auto catre orasul de destinatie.
Peste 30 de calatori care aveau bilete pentru zborul Wizz Air pe relatia Targu-Mures- Roma au ramas luni seara pe Aeroportul "Transilvania" pentru ca avionul a decolat cu doua ore mai devreme decat era programat. Aeronava companiei Wizz Air, care efectueaza curse regulate pe aceasta ruta, a lasat la sol 34 de persoane. "Totul ni s-a parut o mare gluma. Avionul a plecat de la Roma cu doua ore si jumatate inainte, lasand acolo pasagerii si de aici a plecat cu doua ore mai repede si a lasat alti pasageri la sol", a declarat un bistritean care a pierdut cursa ce trebuia sa il duca in Italia, un