Reclamatiile la adresa serviciilor RDS&RCS curg in valuri. La sediul Oficului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Iasi au fost inregistrate de anul trecut si pina in prezent circa 40 de sesizari.
Potrivit conducerii institutiei, cele mai multe plingeri adresate impotriva furnizorului de telefonie, internet si cablu vizeaza nerespectarea termenelor de executie a lucrarilor de montare a serviciilor stipulate in contract. Societatea a fost amendata de mai multe ori de OJPC cu 5.600 lei in total.
"Dumnealor (n.r.- RDS&RCS) nu si-au dimensionat bine posibilitatile de executie a lucrarilor. In aceste conditii, majoritatea reclamatiilor primite fac trimitere la faptul ca firma nu respecta numarul de zile stipulat in contract pentru montarea serviciului de internet, de exemplu", ne-a declarat Marius Bodea, directorul executiv al OJPC.
Judecatorii au dat dreptate OJPC in prima instanta
Seful institutiei a mai precizat ca majoritatea sanctiunilor aplicate operatorului economic au fost contestate, iar la prima instanta citeva procese au primit sentinta favorabila la plingerile formulate. „Este adevarat ca in contract RDS&RCS precizeaza un anumit numar de zile in care poate fi montat un serviciu in limita posibilitatilor tehnice ale companiei.
Insa, totodata, trebuie mentionata si data limita la care clientul poate beneficia de serviciul contractat. Ori, in documentele RDS&RCS nu exista asa ceva", a explicat Bodea. Potrivit unei plingeri depuse la OJPC, o persoana nemultumita reclama faptul ca a fost pusa sa plateasca chiar si pentru perioada cind nu au beneficiat de serviciile firmei.
In plingere se arata ca, chiar daca contractul cu RDS&RCS a fost semnat la inceputul lunii decembrie a anului trecut, iar internetul a fost montat