Cine e asigurat poate sta liniştit, căci asigurătorul rezolvă totul. Aşa speră orice client care a încheiat o poliţă. Lucrurile nu stau însă mereu astfel. În cazul unui accident auto asigurat prin casco, nu ne putem alege întotdeauna service-ul cel mai apropiat de casă, iar rapiditatea cu care problema e soluţionată poate lăsa de dorit. Alternativa: lichidatorul independent de daune. Indiferent dacă avem o poliţă CASCO sau RCA, o daună auto ne creeză neplăceri, pe
Cine e asigurat poate sta liniştit, căci asigurătorul rezolvă totul. Aşa speră orice client care a încheiat o poliţă. Lucrurile nu stau însă mereu astfel.
În cazul unui accident auto asigurat prin casco, nu ne putem alege întotdeauna service-ul cel mai apropiat de casă, iar rapiditatea cu care problema e soluţionată poate lăsa de dorit. Alternativa: lichidatorul independent de daune.
Indiferent dacă avem o poliţă CASCO sau RCA, o daună auto ne creeză neplăceri, pe măsura gravităţii accidentului. Aceste probleme pot fi diminuate însă, dacă asigurătorul de la care am cumpărat poliţa are servicii de calitate în lichidarea daunei, dacă este rapid şi corect.
Ce facem însă pentru a fi siguri că vom avea parte de un tratament corect şi de calitate? „Avantajele asiguratului la soluţionarea daunei printr-un lichidator independent sunt simplu de sintetizat: neutralitate, corectitudine, rapiditate. Dauna va fi soluţionată de către un terţ neutru, şi nu de către un angajat direct al asigurătorului, care poate fi bănuit că ţine partea societăţii pentru care lucrează“, spune Ionel Dima, directorul Avus România International. „Pe de altă parte, lichidatorul este pentru asigurător acel prestator de servicii care îl ajută să ducă la bună îndeplinire promisiunile vândute odată cu poliţa de asigurare“, adaugă Dima.
În