Românii încep să pună din ce în ce mai mult preţ pe calitatea şi marca produselor din domeniul construcţiilor şi să întoarcă spatele produselor ieftine. şi antreprenorii ridică imobile din ce în ce mai performante, cu faţade şi termoizolaţii performante. Explozie pe piaţa construcţiilor Românii încep să pună din ce în ce mai mult preţ pe calitatea şi marca produselor din domeniul construcţiilor şi să întoarcă spatele produselor ieftine. şi antreprenorii ridică imobile din ce în ce mai performante, cu faţade şi termoizolaţii performante.
Piaţa meterialelor de construcţii creşte cu o viteză uimitoare. Estimările arată că firmele de profil îşi vor mări vânzările cu peste 25% în acest an. Există însă segmente din piaţă unde creşterile ating chiar şi 500%.
TERMOIZOLAŢII. Vânzările de polistiren extrudat sau expandat au explodat anul trecut, după ce au fost introduse reglementările privind reabilitarea termică. "Piaţa de polistiren expandat creşte cu 400%-500%, iar cea de polistiren extrudat cu 200%", a declarat Mihai Stancu, reprezentantul firmei Fibran, prezent la Construct Expo Antreprenor. El a explicat că toţi constructorii se îndepărtează de la materialele ieftine şi caută produsele de calitate.
şi producătorul Daw Benţa a intrat pe această piaţă, considerând că economisirea energiei va deveni o activitate tot mai importantă în România. Cu termoizolaţiile Capatec, costurile cu încălzirea sunt reduse cu până la 50%, spun reprezentanţii firmei. Aceştia mizează pe afaceri de 22 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul trecut. Din totalul vânzărilor realizate anul trecut, sistemele de termoizolaţii şi vopselele lavabile au ocupat o pondere de 50%, diferenţa reprezentând polistiren, vopsele şi alte produse.
ÎNVELITORI. Este o piaţă care va creşte cu 40% în acest an, conform estimărilor specialiştilor. Lupta se dă între ţigla din beton