Spectatorii români preferă în continuare divertismentul. În săptămâna care a trecut, mai multe show-uri şi-au disputat locul întâi, însă, în final, câştigătoare a fost emisiunea "Vreau să fiu mare vedetă", de la Antena 1, care a învins show-ul-concurs de la Pro TV "Dansez pentru tine"...Show-uri de mare audienţă Spectatorii români preferă în continuare divertismentul. În săptămâna care a trecut, mai multe show-uri şi-au disputat locul întâi, însă, în final, câştigătoare a fost emisiunea "Vreau să fiu mare vedetă", de la Antena 1, care a învins show-ul-concurs de la Pro TV "Dansez pentru tine"...
Emisiunea Antenei 1, care aduce la sfârşit de săptămână cei mai frumoşi şi talentaţi copii din România în faţa telespectatorilor, a înregistrat cote record de audienţă: 12,7% rating şi 27,9% market share. În traducere, 1.357.000 de telespectatori. Acestea sunt coordonatele care au plasat emisiunea "Vreau să fiu mare vedetă" pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor. ConcurenŢå. De altfel, duminică a fost ultima emisiune a celei de-a doua ediţii a show-ului. O nouă rundă de emisiuni va începe în această duminică. Vârful de audienţă a aparţinut, de asemenea, Antenei 1: 18% rating şi 38,1% market share, la ora 22:26, în cadrul aceleiaşi emisiuni "Vreau să fiu mare vedetă". Pe locul al doilea, în topul săptămânii, se situează emisiunea "Dansez pentru tine", difuzată de postul concurent Pro TV, cu aproximativ 400.000 de telespectatori mai puţin decât show-ul de duminică seara al Antenei 1.
LIDER DE PIAŢĂ. Antena 1 a fost lider duminică întreaga zi, dar şi în prime-time, toate show-urile din program începând cu "Duminica în familie" şi terminând cu "Piaţa Divertis" (7 zile, Observator, Sport şi, evident, "Vreau să fiu mare vedetă"), bucurându-se de cel mai mare rating pe intervalul orar de transmitere. În scådere. Comparativ cu datele de audienţă ale a