Adrian Mititelu s-a bătut de nenumărate ori cu pumnul în piept că a băgat milioane de dolari în echipa de fotbal, dar cifrele îl contrazic.
Nu o dată patronul Ştiinţei, Adrian Mititelu, a afirmat că a băgat sume exorbitante, în echipa de fotbal, numai că banii primiţi de la sponsorii care s-au apropiat de Universitatea asigură în cea mai mare parte existenţa grupării alb-albastre. Nimeni nu îi ia meritele lui Adrian Mititelu pentru ceea ce a realizat în urmă cu un an, când a preluat doar numele echipei şi a trebuit să bage mâna adânc în buzunar ca să alcătuiască lotul de jucători de astăzi şi să-l mai şi promoveze. Dar asta a fost atunci. În prezent, lucrurile stau cu totul altfel. Adrian Mititelu, o dată cu revenirea Ştiinţei în Liga I, trăieşte din sponsorizări şi face mici eforturi financiare, dar se laudă că a mărit considerabil bugetul clubului.
Peste un milion de dolari din sponsorizări
Trecând la calcule, putem spune cât de mult l-a ajutat pe Adrian Mititelu brandul Universităţii Craiova pentru a strânge un buget frumuşel numai din publicitate, incluzând aici şi panourile de pe marginea terenului, pe lângă numele firmelor scrise pe echipamentul de joc. Vorbind despre dolar, moneda adorată de patronul Ştiinţei atunci când face plăţi, Adrian Mititelu a încasat de la abatorul de pui Felvio 50 de mii de „verzi“, în timp ce Nike a plusat la rândul său alte 50 de mii, pe lângă echipamentele sportive pe care le-a asigurat alb-albaştrilor. Acestor „mici“ atenţii li se adaugă şi alte beneficii financiare, deloc de ignorat, din partea următoarelor companii: PIC - 100 de mii de euro, Selgros - 50 de mii de euro, Moda Aliss - şapte mii de euro, Romplast - şapte mii de euro, Gealan - 40 de mii de euro, Omniasig - 60 de mii de euro, ISM (reclamele rotative) - 100 de mii de euro, Vodafone - şapte mii.
Din drepturile de televizare, contul clubului s