» Parcul de retail, zona de locuinte si parcul de afaceri, cea mai mare dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei.
» Administratorii de hipermarket-uri estimeaza cresterea semnificativa a numarului de clienti, dupa modernizarea DN 1.
» Din toamna, in zona comerciala va aparea un nou mall, Baneasa Shopping City.
Zona comerciala Baneasa – in care functioneaza Metro, Carrefour, IKEA, Bricostore, Centrul Comercial Feeria si Mobexpert – se va imbogati, din toamna, cu un nou centru comercial, Baneasa Shopping City. Parcul de retail este una dintre cele trei parti integrate ale proiectului Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din sud-estul Europei. Celelalte doua parti ale proiectului sunt parcul de afaceri cu spatii de birouri A si A plus (intins pe o suprafata de 160.000 metri patrati) si zona de locuinte, cuprinzand peste 3.000 de unitati locative.
Marci noi
"Investitia totala a proiectului depaseste suma de 1,2 miliarde de euro si acopera o suprafata de 221 de hectare. Deschiderea centrului comercial Baneasa Shopping City din aceasta toamna coincide cu o premiera nationala: intrarea pentru prima data pe piata comerciala romaneasca a unor firme internationale de renume ce isi desfasoara activitatea in marile capitale europene", a declarat ieri Ali Ergun Ergen, retail development manager – Baneasa Developments SRL.
Noul centru comercial, cu o suprafata de 65.000 metri patrati, va include 220 de magazine si necesita investitii de 150-200 de milioane de euro. Vor intra pe piata: Peek & Cloppenburg ("P&C"), una dintre marcile pozitionate ca lider in domeniul modei din Germania (care va deschide un magazin tip "department store", in care se vor prezenta colectii de moda), Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si ZARA Home, marci celebre din Orientul Mijlociu.
Parc de distractii