Romtelecom si MTV Romania au lansat, ieri, o aplicatie online care va permite clientilor de Internet ai operatorului de telecomunicatii sa selecteze si sa vizioneze clipurile muzicale preferate, La adresa www.mtvondemand.ro, cei peste 150.000 de clienti ClickNet pot accesa gratuit peste 1.000 de videoclipuri si emisiuni de divertisment marca MTV, atat din industria romaneasca, cat si din cea internationala. "Avem o singura lege la MTV on Demand: interactivitatea. Si o singura limita de viteza: foarte repede. Utilizatorii pot sa isi creeze propriul playlist cu videoclipurile de care nu se mai pot desparti. In universul virtual nu exista mijloc mai potrivit pentru a te descoperi sau reinventa decat ClickNet, serviciul nostru de acces la Internet in banda larga, care a fost conceput si promovat ca un spatiu al libertatii de alegere a fiecaruia", a declarat Alfred Borcan, director comunicare Marketing Romtelecom. MTV on Demand va oferi, pana la finalul anului 2007, mii de videoclipuri.
MTV Romania face parte din portofoliul celei mai importante retele muzicale europene, MTV Networks Europe, care isi difuzeaza programele in peste 146 milioane de locuinte, din 52 de tari din intreaga Europa.
Romtelecom si MTV Romania au lansat, ieri, o aplicatie online care va permite clientilor de Internet ai operatorului de telecomunicatii sa selecteze si sa vizioneze clipurile muzicale preferate, La adresa www.mtvondemand.ro, cei peste 150.000 de clienti ClickNet pot accesa gratuit peste 1.000 de videoclipuri si emisiuni de divertisment marca MTV, atat din industria romaneasca, cat si din cea internationala. "Avem o singura lege la MTV on Demand: interactivitatea. Si o singura limita de viteza: foarte repede. Utilizatorii pot sa isi creeze propriul playlist cu videoclipurile de care nu se mai pot desparti. In universul virtual nu exista mijloc mai potrivit pentru a te descop