Campania "Mobilitate prin Cultura", desfasurata de Asociatia EURO<26 impreuna cu Autoritatea Nationala pentru Tineret (ANT), a fost lansata ieri si la Iasi. Proiectul se adreseaza tinerilor cu varsta pana in 26 de ani si consta intr-o campanie de informare si promovare a facilitatilor programului european Euro<26 concomitent cu distribuirea a 120 mii de carduri Clasic Euro<26 si Student Euro<26.
Campania se axeaza pe marile orase, printre care si Iasi. Proiectul confera tinerilor, prin intermediul legitimatiei Euro<26, o oferta culturala, educationala, sociala si recreativa. Practic, tinerii au acces, in regim de reducere, la reteaua proprie a ANT, adica Centre de Agrement, Case de Cultura ale Studentilor sau Centre de Tineret. De asemenea, tinerii vor fi beneficiari ai diferitelor gratuitati sau reduceri de 50 la suta in institutiile culturale. Tinerii se pot inscrie la oricare dintre sediile Directiei Judetene pentru Tineret sau la Casa de Cultura a Studentilor. Pentru inscriere este necesara prezentarea unei fotografii tip buletin, precum si completarea unui formular tip, pus la dispozitie de unitatea emitenta. Cardul va fi eliberat in maximum 30 de zile de la data depunerii fotografiei si a formularului completat.
Campania "Mobilitate prin Cultura", desfasurata de Asociatia EURO<26 impreuna cu Autoritatea Nationala pentru Tineret (ANT), a fost lansata ieri si la Iasi. Proiectul se adreseaza tinerilor cu varsta pana in 26 de ani si consta intr-o campanie de informare si promovare a facilitatilor programului european Euro<26 concomitent cu distribuirea a 120 mii de carduri Clasic Euro<26 si Student Euro<26.
Campania se axeaza pe marile orase, printre care si Iasi. Proiectul confera tinerilor, prin intermediul legitimatiei Euro<26, o oferta culturala, educationala, sociala si recreativa. Practic, tinerii au a