Piata locala de marketing direct, care include toti operatorii de servicii de marketing prin telefon, e-mail sau posta, s-a ridicat anul trecut la valoarea de 20 mil. euro, o valoare mult sub media europeana, au spus jucatorii din industrie prezenti la un eveniment organizat de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). "In Romania, piata a inregistrat cresteri accentuate in ultimii ani, de pana la 50%, si va continua in acelasi ritm si in anii care urmeaza. Totusi, valoarea ei este departe de cea a pietei din Ungaria, care se ridica la circa 100 mil. euro, sau a pietei austriece de marketing direct, unde se vorbeste de miliarde de euro", spune Ioan Coaca, managing director la compania de solutii de marketing direct Open Public Service (OPS), membra a ARMAD. Printre cei mai mari jucatori de pe aceasta piata se numara Hit Mail, Mailers si Open Public Service. Piata locala de marketing direct, care include toti operatorii de servicii de marketing prin telefon, e-mail sau posta, s-a ridicat anul trecut la valoarea de 20 mil. euro, o valoare mult sub media europeana, au spus jucatorii din industrie prezenti la un eveniment organizat de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). "In Romania, piata a inregistrat cresteri accentuate in ultimii ani, de pana la 50%, si va continua in acelasi ritm si in anii care urmeaza. Totusi, valoarea ei este departe de cea a pietei din Ungaria, care se ridica la circa 100 mil. euro, sau a pietei austriece de marketing direct, unde se vorbeste de miliarde de euro", spune Ioan Coaca, managing director la compania de solutii de marketing direct Open Public Service (OPS), membra a ARMAD. Printre cei mai mari jucatori de pe aceasta piata se numara Hit Mail, Mailers si Open Public Service.