Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, s-a intalnit ieri cu directorul general al companiei Bechtel in Romania, Michael Mix, pentru a discuta despre urgentarea lucrarilor la autostrada Transilvania.
Potrivit situatiei constructiilor de autostrazi, intocmita de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), termenul de finalizare pentru sectiunea Brasov - Bors (414 km) va fi 2013 pentru ca, prin graficul de executie a lucrarilor, renegociat in 2006, acesta a fost decalat cu un an. In acest sens, compania a propus "angajarea, cu conducerea Bechtel SUA, a unui grafic de executie a lucrarilor" si rediscutarea graficului de esalonare, astfel incat toate sectiunile sa fie date in exploatare in mod continuu.
Astfel, termenul prevazut pentru sectiunea Bors - Suplacu de Barcau va fi anul 2008 (in loc de 2010), cel pentru sectiunea Suplacu de Barcau - Mihailesti va fi 2010 (in loc de 2011), Sectiunea Targu Mures - Sighisoara - 2012 (in loc de 2013), urmand ca in 2013 sa fie date in exploatare toate celelalte sectiuni.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, s-a intalnit ieri cu directorul general al companiei Bechtel in Romania, Michael Mix, pentru a discuta despre urgentarea lucrarilor la autostrada Transilvania.
Potrivit situatiei constructiilor de autostrazi, intocmita de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), termenul de finalizare pentru sectiunea Brasov - Bors (414 km) va fi 2013 pentru ca, prin graficul de executie a lucrarilor, renegociat in 2006, acesta a fost decalat cu un an. In acest sens, compania a propus "angajarea, cu conducerea Bechtel SUA, a unui grafic de executie a lucrarilor" si rediscutarea graficului de esalonare, astfel incat toate sectiunile sa fie date in exploatare in mod continuu.
Astfel, termenul prevazut pentru sectiunea Bors - Suplacu de Barcau va