Profitul Kraft Foods, cel mai mare grup de produse alimentare din Statele Unite, a scazut in primul trimestru cu 29,8%, ca urmare a efectuarii unor investitii importante in activitati de marketing, dar compania a mentinut previziunile financiare anuale. Compania a raportat pentru primele trei luni ale anului un profit de 702 milioane de dolari, respectiv 43 de centi pe actiune, comparativ cu 1,01 miliarde dolari, sau 61 de centi pe actiune, in perioada similara a anului trecut. "Rezultatul corespunde estimarilor analistilor. Faptul ca grupul Kraft mentine previziunile anuale a influentat in sens pozitiv actiunile", a declarat un manager de fonduri. Vanzarile au urcat cu 5,7%, la 8,59 miliarde de dolari, dar 2,1 puncte procentuale din acest avans s-au datorat cotatiei reduse a dolarului. Marjele operationale au scazut de la 15,2% la 14%, excluzand elementele exceptionale, pe fondul cresterii cheltuielilor pentru marketing si imbunatatirii calitatii unor produse, dar si al costului ridicat al materiilor prime si al renuntarii la unele divizii. Compania Kraft Foods este prezenta in Romania din anul 1994, cand Kraft Foods International a achizitionat fabrica Poiana Produse Zaharoase din Brasov. Producatorul de ciocolata si cafea Kraft Foods Romania are in portofoliu marci precum Poiana, Milka si Jacobs.
Profitul Kraft Foods, cel mai mare grup de produse alimentare din Statele Unite, a scazut in primul trimestru cu 29,8%, ca urmare a efectuarii unor investitii importante in activitati de marketing, dar compania a mentinut previziunile financiare anuale. Compania a raportat pentru primele trei luni ale anului un profit de 702 milioane de dolari, respectiv 43 de centi pe actiune, comparativ cu 1,01 miliarde dolari, sau 61 de centi pe actiune, in perioada similara a anului trecut. "Rezultatul corespunde estimarilor analistilor. Faptul ca grupul Kraft mentine pr