Orkla Foods Romania (OFR), filiala locala a grupului norvegian Orkla Foods, estimeaza ca lansarea unui nou produs in categoria ketchup (TOMI 1 kg) va contribui cu peste 10% la cresterea vanzarilor pe acest segment. Potrivit informatiilor companiei, OFR detine peste 50% din piata de ketchup, iar marca TOMI, este lider de piata cu peste 44%, cota valorica. "Dupa relansarea marcii Wiesana, urmeaza produse noi in categoria ketchup - atat ca ambalaj, cat si ca retete -, aceasta categorie cunoscand cea mai dinamica dezvoltare in ultimii ani", a declarat Aliz Kosza, director general executiv al OFR. Orkla detine in prezent cinci platforme de productie pe piata locala si circa 600 de angajati. Anul trecut veniturile companiei s-au majorat cu 40%.
Orkla Foods Romania (OFR), filiala locala a grupului norvegian Orkla Foods, estimeaza ca lansarea unui nou produs in categoria ketchup (TOMI 1 kg) va contribui cu peste 10% la cresterea vanzarilor pe acest segment. Potrivit informatiilor companiei, OFR detine peste 50% din piata de ketchup, iar marca TOMI, este lider de piata cu peste 44%, cota valorica. "Dupa relansarea marcii Wiesana, urmeaza produse noi in categoria ketchup - atat ca ambalaj, cat si ca retete -, aceasta categorie cunoscand cea mai dinamica dezvoltare in ultimii ani", a declarat Aliz Kosza, director general executiv al OFR. Orkla detine in prezent cinci platforme de productie pe piata locala si circa 600 de angajati. Anul trecut veniturile companiei s-au majorat cu 40%.