Firme de prestigiu, oameni ca la miting. Aripa noua a centrului comercial Bucuresti Mall a fost inaugurata miercuri seara. Valoarea investitiei se ridica la 20 de milioane de euro. Debenham’s, Esprit, Promod, Parfois, Nine West, Springfield, Ziggo, Opticris, Nara Camicie, Swarovsky, Cellini Time, Accessorize, Timberland/Nautica, Tommy Hilfiger, Lacoste, Gant, Optiplaza, Lazzaro Argento, Oxette, Stefanel, Levi’s, Kenvelo, D&G Monte Napoleone, Time Out, Bata, Koton, Oltre si Starbucks sunt doar o parte dintre cele 45 de branduri autohtone si internationale ce au inchiriat spatii in Bucuresti Mall.
Bucuresti Mall este un proiect al Anchor Grup SA. Activitatea principala a companiei este dezvoltarea de proiecte imobiliare in Romania.
Bijuterii Oxette pentru toate gusturile
Oxette a deschis al treilea magazin de bijuterii din Romania in Bucuresti Mall. Gazdele evenimentului au fost Adela Stan si Corina Barladeanu, detinatoarele francizei Oxette in Romania. Panglica inaugurala a fost taiata de Ioana Basescu, cea mai fidela admiratoare a bijuteriilor Oxette.
Oxette detine, la ora actuala, peste 300 de puncte de vanzare in 20 de tari. Inca de la lansarea sa in Grecia, in anul 1998, celebrul brand a lansat pe piata conceptul de fashion jewelry. Oxette produce si comercializeaza bijuterii din argint, ceasuri si accesorii. O echipa de designeri italieni cerceteaza noile tendinte din moda si design si in acelasi timp adapteaza modelele specificului consumatorilor din pietele in care produsele Oxette sunt comercializate.
Brandul Oxette este prezent in Romania prin intermediul master francizei detinute de firma Perideo International.
Firme de prestigiu, oameni ca la miting. Aripa noua a centrului comercial Bucuresti Mall a fost inaugurata miercuri seara. Valoarea investitiei se ridica la 20 de milioane de euro. Debenham’s, Esprit,