Cel mai cunoscut purtator al acestui nume este nepotul Camillei Parker Bowles si directorul de marketing al Quintessentially, un club care ofera servicii de concierge unei clientele foarte selective. Elliot (31 de ani, foto dreapta) a infiintat acest club-agentie in decembrie 2000, alaturi de Aaron Simpson, fost producator de film, acum CEO al companiei.
Nepotul ducesei de Cornwall a studiat marketing la Bristol University, a fost consultant al miliardarului britanic James Goldsmith in timpul studentiei si are experienta in branding. In CV-ul sau sunt trecute lansarea Rock London, un club de rock, si punerea la punct a mai multor "Fluid Juice Bars", o retea de baruri cu sucuri naturale de fructe. Ben lucreaza si pentru Business for Sterling, o organizatie independenta cu un consiliu format din aproape o mie de manageri din business si a condus si focus grupuri pentru Prince's Trust, organizatie a Printului Charles, care sprijina tinerii antreprenori.
A avut cateva joburi in industria ospitalitatii, dar adevarata specialitate a lui Ben Elliot sunt afacerile exclusiviste: a fost "tiger guide" in India (ducea turistii sa vada tigri), a condus un club londonez in care accesul era permis doar membrilor si a lucrat si la Harry's Bar, pe South Audley Street, un restaurant italian upmarket, cu acces limitat. Imediat dupa facultate a pus la punct K-Bar, o firma de marketing si un club exclusivist, Kabaret. Mentorii sai sunt Gordon Campbell Gray, creatorul si managerul luxosului boutique hotel londonez One Aldwych si Jeff Klein, de la City Club Hotel din New York.
Cat despre Quintessentially, acesta a fost infiintat dupa ce atat Elliot, cat si asociatul sau si-au dat seama ca multa lume avea probleme cu organizarea vietii sociale.
Si asa a ajuns sa revolutioneze serviciile de personal concierge si sa castige respectul si loialitatea unor clienti impor