Compania Gecad Net si compania Net-Com au lansat in Romania, cu ocazia evenimentului Call Center Expo 2007, primul sistem integrat de management al comunicatiilor si relatiei cu clientul (Customer Communication and Relationship Management -CCRM), informeaza un comunicat Net-com. Cele doua companii au anuntat cu aceasta ocazie semnarea unui parteneriat care are ca scop promovarea si implementarea de solutii integrate de comunicatii adresate firmelor medii si mari. “Parteneriatul
Compania Gecad Net si compania Net-Com au lansat in Romania, cu ocazia evenimentului Call Center Expo 2007, primul sistem integrat de management al comunicatiilor si relatiei cu clientul (Customer Communication and Relationship Management -CCRM), informeaza un comunicat Net-com. Cele doua companii au anuntat cu aceasta ocazie semnarea unui parteneriat care are ca scop promovarea si implementarea de solutii integrate de comunicatii adresate firmelor medii si mari.
“Parteneriatul dintre cele doua firme a survenit ca urmare a unei colaborari foarte bune pe care am avut-o in ultimii ani. Punand cap la cap experienta Net Com in comunicatii cu cea in software si consultanta pe care Gecad Net a castigat-o in decursul ultimilor 15 ani, suntem convinsi ca vom reusi sa oferim solutii ingenioase si eficiente companiilor care au nevoie de sisteme integrate de comunicatii si customer care”, a declarat Dan Stroescu, director de marketing la Net-Com.
In cadrul parteneriatului, Net-Com va contribui cu competenta tehnologica in zona de echipamente hardware de comunicatii iar Gecad Net va pune la dispozitie competentele tehnologice in domeniul software-ului de mesagerie si CRM (Customer Relationship Management).
“Parteneriatul dintre Net-Com si Gecad Net pune la dispozitia companiilor romanesti solutii certif