Volkswagen Autovehicule Comerciale a înregistrat noi creşteri în primele trei luni ale anului 2007. Vânzările din lumea întreagă au crescut cu 10,6% în primele trei luni ale anului 2007, totalul ajungând la 110.000 autovehicule vândute, cel mai bun rezultat pentru primele trei luni ale anului în toată istoria companiei.
Mulţumită livrărilor din întreaga lume, din care 110.000 sunt minivan-uri, autovehicule de vacanţă, autovehicule comerciale uşoare, autocamioane şi autobuze, divizia Volkswagen Autovehicule Comerciale a obţinut încă un record de vânzări pentru primele trei luni ale anului 2007.
Acest anunţ a fost făcut de către Stefan Schaller, purtătorul de cuvânt al consiliului de administraţie Volkswagen Autovehicule Comerciale, la o conferinţă de presă ce a avut loc la Sao Paulo, în Brazilia. Cifrele de vânzări au înregistrat o creştere cu 10,6% pentru perioada ianuarie-martie 2007 (în perioada ianuarie-martie 2006 s-au vândut 99.500 autovehicule).
"Volkswagen Autovehicule Comerciale şi-a continuat campania de recorduri în primele trei luni ale acestui an, ca urmare a succeselor importante pe care le-am înregistrat şi în 2006", a spus Schaller. "Acestea sunt cele mai bune prime trei luni ale anului din întreaga istorie a companiei. Cifrele care descriu succesul ne motivează pentru mai departe şi ne arată ca suntem pe drumul cel bun."
Modelele din seriile Caddy, T5 şi Crafter, produse în Europa, au înregistrat o creştere globală a vânzărilor cu 10,9%, atingând 87.700 exemplare livrate (anul trecut s-au vândut 80.600 exemplare).
Caddy a reuşit să îşi ridice cota vânzărilor la nivel mondial cu 15,2%, atingând 33.000 vehicule (anul trecut, s-au vândut 28.600 vehicule).
Seria modelelor T5, cuprinzând variantele Transporter, Caravelle, Multivan şi California, a înregistrat o creştere a vânzărilor globale cu 6,7%, ajungând la 45.50