Urmaşii unui cetăţean din localitatea Bărăşti, judeţul Olt, decedat în urmă cu 17 ani, au primit două facturi de la SC ELECTRICA Oltenia, în care li se comunică faptul că decedatul Nicolae Teofilescu trebuie să achite curentul consumat, societatea înţelegând totuşi că întârzierea a fost cauzată de motive obiective.
GORJ. SC ELECTRICA OLTENIA a dat lovitura pe piaţa contractelor încheiate cu beneficiarii, reuşind să trimită o factură unui client plecat de ceva vreme pe lumea cealaltă. Cu toate că a decedat în 1990, la 90 de ani, Nicolae Teofilescu a primit de la SC ELECTRICA OLTENIA, filiala Olt, două facturi prin care i se aduce la cunoştinţă că are de plătit curentul electric consumat până pe 14.03.2007. Data scadentă pentru factura respectivă este 29.03. 2007. Întrucât nu au mai primit nici un semn de viaţă de la Nicolae Teofilescu, cum că ar vrea să achite ceva din suma de 473,98 lei, furnizorul de energie electrică s-a apucat să îi caute rudele. Şi a ajuns în Gorj...
Au rămas mască...
Urmaşii lui Nicolae Teofilescu, care locuiesc în Târgu Jiu, au rămas stupefiaţi când s-au trezit cu facturile şi înştiinţările de plată. Acestea cuprind şi avertismente privind penalizarea consumatorului, în caz de neplată la timp. La un moment dat, tonul dur al textului din actul respectiv se îndulceşte, cei de la ELECTRICA înţelegând, se pare, situaţia lui Nicolae Teofilescu, care şi-a luat rămas bun de la această lume în urmă cu 17 ani: „Compania noastră este onorată că sunteţi partenerul nostru comercial şi vă asigurăm că suntem preocupaţi de îmbunătăţirea serviciilor şi produselor noastre care vor duce la îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţi noştri... Suntem convinşi că din cauza unor cauze obiective nu aţi reuşit să achitaţi datoriile restante către compania noastră până în acest moment, de aceea vă recomandăm să faceţi demersurile necesare achit