In primele trei luni ale acestui an au fost livrate aproximativ 252 de milioane de telefoane mobile, in crestere cu 12% fata de perioada similara din 2006, acesta fiind insa primul trimestru din ultimii doi ani in care rata de crestere a fost sub 20%, potrivit unui studiu realizat de compania Strategy Analytics. Vanzarile Motorola, al doilea mare producator de telefoane mobile din lume, au fost de 45,4 milioane de unitati in ultimul trimestru, dupa ce in urma cu un an vanzarile companiei se ridicau la 46,1 milioane de unitati. Pe de alta parte, Sony Ericsson, al patrulea jucator din piata, a inregistrat in cursul aceluiasi trimestru o crestere de 63% a livrarilor la 21,8 milioane de unitati. Liderul pietei ramane Nokia, care a vandut 91,1 milioane de telefoane mobile, in crestere cu 21%, in timp ce Samsung, al treilea in topul producatorilor, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 20%, la 34,8 milioane de unitati. In primele trei luni ale acestui an au fost livrate aproximativ 252 de milioane de telefoane mobile, in crestere cu 12% fata de perioada similara din 2006, acesta fiind insa primul trimestru din ultimii doi ani in care rata de crestere a fost sub 20%, potrivit unui studiu realizat de compania Strategy Analytics. Vanzarile Motorola, al doilea mare producator de telefoane mobile din lume, au fost de 45,4 milioane de unitati in ultimul trimestru, dupa ce in urma cu un an vanzarile companiei se ridicau la 46,1 milioane de unitati. Pe de alta parte, Sony Ericsson, al patrulea jucator din piata, a inregistrat in cursul aceluiasi trimestru o crestere de 63% a livrarilor la 21,8 milioane de unitati. Liderul pietei ramane Nokia, care a vandut 91,1 milioane de telefoane mobile, in crestere cu 21%, in timp ce Samsung, al treilea in topul producatorilor, a inregistrat o crestere a vanzarilor de 20%, la 34,8 milioane de unitati.